Termékvisszaküldés / Reklamáció
Elállás a vásárlási szerződéstől az előírt határidőn belül
Megvásárolt terméket, amely végül nem felel meg Önnek? Akkor jó helyen jár. A törvény lehetővé teszi Önnek, hogy elálljon a vásárlási szerződéstől a termék átvételétől számított 14 napon belül, de hogy a terméket megfelelően kipróbálhassa, úgy döntöttünk, hogy ezt a határidőt 30 napra meghosszabbítjuk (csak nálunk az online áruházunkban).
Ön teljes jogot gyakorol a termék visszaküldésére indoklás nélkül, azonban mindig értékeljük visszajelzését, hogy tudjuk, mit kell javítani. :-)
Ki nem állhatja meg a szerződést?
A szerződést az előírt határidőn belül nem lehet megállapítani abban az esetben, ha a vásárló nem fogyasztó, vagyis ha vállalkozó - magánszemély vagy bármilyen jogi személy vásárol. A fogyasztó nem jogosult a szerződéstől való elállásra olyan termék esetében, amelyet a vásárló igényei szerint módosítottak, vagy sérült termék esetén. A sérült termék esetében az árcsökkenésről is szó lehet.
Mikor és hogyan kapom vissza a pénzt?
A törvény szerint kötelesek vagyunk a pénzt az Ön által választott bankszámlára 14 napon belül visszafizetni az elállástól számított, de mindig csak a termék visszaérkezése után. A pénzt általában 48 órán belül visszafizetjük a nálunk történő átvétel után.
Hogyan és hova küldjem vissza a terméket?
Mindenképpen gondosan csomagolja be a terméket, hogy az ne sérüljön meg visszaszállítás közben. Töltse ki az elektronikus űrlapot a kényelem érdekében. Az űrlapot megtalálja ennek az oldalnak az alsó részén. A terméket ne küldje utánvéttel, mert ilyen terméket senki sem fogad el tőlünk, és visszaküldjük Önhöz. A termék árából származó összeget visszautaljuk a kért bankszámlára.
A terméket küldje el a következő címre:
- Poříční 3010, 47001, Česká Lípa, Csehország
A termék visszaküldésének módját Ön választhatja meg, a visszaszállítási költséget a vásárló viseli. Ha nem tudja, hogyan kell elküldeni a csomagot, lépjen kapcsolatba velünk a info@ledgrow.hu e-mail címen, és segítünk Önnek.
Termékreklamáció
Mindenki jogosult a termékünkről felfedezett hibákra reklamációt tenni. A reklamációval ne habozzon, és mindig azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot, ha bármilyen probléma merül fel. Mindig igyekszünk a reklamációt egy új darab cseréjével megoldani, hogy minél gyorsabban és Ön számára a lehető legjobb módon kerüljön megoldásra.
Ha hibás darabot küld el hozzánk, kérjük, alaposan csomagolja be a terméket, hogy ne sérüljön meg a szállítás során. Az eredeti csomagolásnak része kell lennie a reklamált darabnak, ha nincs meg, nincs semmi baj, csak csomagolja be valahogy, hogy a termék ne sérüljön meg a szállítás során. Gondoljon arra, hogy elektromos termékeket értékesítünk, amelyek meghibásodhatnak, tehát először velünk rendezze a reklamációt.
A csomagolt reklamált terméket küldje el az alábbi címre:
- Poříční 3010, 47001, Česká Lípa, Csehország
Mielőtt elküldené, kérjük, töltse ki az elektronikus űrlapot.
PS: Vásárolt tőlünk három évvel ezelőtt valamit, ami mostanáig nem világít? Ne aggódjon, biztosan találunk valamilyen megoldást, nem célunk, hogy a vásárlóknak a lámpák ne világítsanak. A két éves jótállási idő lejárta után sem idegen számunkra a pozáruční servis vagy a reklamáció megoldása. Ha úgy érzi, hogy a világítás nem működik megfelelően, bármikor lépjen velünk kapcsolatba a problémával a info@ledgrow.hu e-mail címen.