Általános Üzleti Feltételek

 

Az LEDGROW webáruház általános üzleti feltételei

I.

Alapvető rendelkezések

Grow technologies Kft.
Adószám: 09506225
Székhely: Školská 689/20, Nové Město, 110 00 Praha 1
E-mail: info@ledgrow.hu
(továbbiakban: „eladó“)

  1. Ezen üzleti feltételek szabályozzák az eladó és azon fizikai személy közötti jogokat és kötelezettségeket, aki vásárlási szerződést köt vállalkozói tevékenysége körén kívül fogyasztóként, vagy vállalkozói tevékenysége keretében (továbbiakban: „vásárló“) a www.ledgrow.hu internetes címen elérhető webes felületen keresztül. (továbbiakban „webáruház“).
  2. Az üzleti feltételek rendelkezései a vásárlási szerződés szerves részét képezik. A vásárlási szerződés eltérő rendelkezései előnyben részesülnek az üzleti feltételek rendelkezéseivel szemben.
  3. Ezen üzleti feltételek és a vásárlási szerződés magyar nyelven jönnek létre.

II.

Áruk és árak információja

  1. Az egyes termékek, beleértve az áruk egyedi árait és fő jellemzőit, az internetes áruház katalógusában találhatók. Az áruk árai az általános forgalmi adót, valamint az összes kapcsolódó díjat és a termék visszaküldésének költségeit is tartalmazzák, ha a termék természetéből adódóan nem küldhető vissza a szokásos postai úton. Az áruk árai érvényesek maradnak annak az időtartama alatt, amíg azok megjelennek az internetes áruházban. Ez a rendelkezés nem zárja ki a vásárlási szerződés egyedi feltételek alapján történő megkötését.
  2. Az internetes áruház katalógusában található összes termék bemutatása tájékoztató jellegű, és az eladó nem köteles megkötni a vásárlási szerződést az adott termékkel kapcsolatban.
  3. Az internetes áruházban közzétett információk az áruk csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségekről is tartalmaznak részleteket. Az áruk csomagolásával és szállításával kapcsolatos költségek az internetes áruházban csak azokra az esetekre vonatkoznak, amikor a terméket a Cseh Köztársaság területén szállítják ki. Az esetleges árkedvezményeket az áruk vételárának egymással nem lehet kombinálni, hacsak az eladó és a vásárló másként nem állapodik meg.
  4. Ha az akciós kuponon nincsenek részletes információk a érvényességi időről vagy szabályokról, mindig az akció részleteiről és szabályairól szóló cikkben találhatók.

III.

Rendelés és vásárlási szerződés megkötése

  1. A távolsági kommunikációs eszközök használatával történő vásárlással kapcsolatos költségek (internetkapcsolat költségei, telefonhívások költségei) a vásárlót terhelik.
  2. Ezek a költségek nem térnek el a normál tarifától.
  3. A vásárló a következő módon helyezi el a rendelését:
    1. a saját ügyfélfiókján keresztül, ha előzetesen regisztrált az internetes áruházban,
    2. a regisztráció nélküli rendelési űrlap kitöltésével.
  4. A rendelés feladásakor a vásárló kiválasztja a terméket, a termékek számát, a fizetési és szállítási módot. A rendelés elküldése előtt a vásárlónak lehetősége van ellenőrizni és módosítani az általa megadott adatokat. A vásárló az "Rendelés" gombra kattintva küldi el a rendelést az eladónak. A rendelésben szereplő adatokat az eladó helyesnek tekinti. A rendelés érvényességének feltétele az összes kötelező adat kitöltése az űrlapon, valamint a vásárló megerősítése arról, hogy megismerte ezeket az üzleti feltételeket.
  5. Az eladó azonnal a rendelés megkapása után visszaküldi a vásárlónak a rendelés fogadásáról szóló visszaigazolást az általa megadott e-mail címre. Ez a visszaigazolás automatikus és nem minősül szerződéskötésnek. A visszaigazolás melléklete az eladó aktuális üzleti feltételei. A vásárlási szerződés akkor jön létre, amikor az eladó azonnal elfogadja a rendelést. A rendelés elfogadásáról szóló értesítés a vásárló e-mail címére kerül elküldésre.
  6. Abban az esetben, ha az eladó nem tudja teljesíteni az egyik a rendelésben szereplő követelményt, az eladó módosított ajánlatot küld a vásárló e-mail címére. A módosított ajánlatot új vásárlási szerződési javaslatnak tekintik, és a vásárlási szerződés ilyen esetben a vásárló általi elfogadás megerősítésével jön létre az eladó e-mail címére, amelyet ezen üzleti feltételek tartalmaznak.
  7. Az összes által az eladó által elfogadott rendelés kötelező. A vásárló lemondhatja a rendelést addig, amíg az eladó nem küldte el a rendelés elfogadásáról szóló értesítést.
  8. A vásárló telefonon vagy az eladó ebben az üzleti feltételben megadott e-mail címén keresztül mondhat le egy rendelést.
  9. Amennyiben a webáruházban a termék árának feltüntetésekor vagy a rendelés folyamata során az eladó részéről nyilvánvaló technikai hiba történik, az eladó nem köteles szállítani a terméket a teljesen hibás áron, még akkor sem, ha a vásárlónak az üzleti feltételek szerint automatikus rendelési visszaigazolást küldtek. Az eladó haladéktalanul értesíti a vásárlót a hibáról, és módosított ajánlatot küld a vásárló e-mail címére. A módosított ajánlatot új vásárlási szerződési javaslatnak tekintik, és a vásárlási szerződés ilyen esetben a vásárló általi elfogadás megerősítésével jön létre az eladó e-mail címére, amelyet ezen üzleti feltételek tartalmazna

IV.

Ügyfélfiók

  1. A vásárló regisztrációja alapján az internetes áruházban a vásárló hozzáférhet az ügyfélfiókjához. Az ügyfélfiókban a vásárló rendeléseket is leadhat. A vásárló a regisztráció nélkül is rendelhet árut.
  2. Az ügyfélfiókba történő regisztráció és az áru rendelése során a vásárlónak kötelessége pontosan és igazán megadni az összes információt. Az ügyfélfiókban megadott adatokat a vásárlónak minden változás esetén frissítenie kell.
  3. Az ügyfélfiókban és az áru rendelésekor megadott adatokat az eladó helyesnek tekinti. Az ügyfélfiókhoz való hozzáférés a felhasználónév és a jelszó segítségével biztosított.
  4. A vásárló köteles titokban tartani azokat az információkat, amelyek szükségesek az ügyfélfiókjához való hozzáféréshez.Az eladó nem felelős az ügyfélfiók esetleges visszaéléseért harmadik fél részéről.
  5. A vásárló nem jogosult harmadik személyeknek az ügyfélfiók használatát lehetővé tenni.
  6. Az eladó törölheti az ügyfélfiókot, különösen abban az esetben, ha a vásárló hosszabb ideje nem használja az ügyfélfiókját, vagy ha a vásárló megsérti kötelezettségeit a vásárlási szerződés és ezek az üzleti feltételek szerint.
  7. A vásárló tudomásul veszi, hogy az ügyfélfiók nem feltétlenül elérhető folyamatosan, különösen az eladó hardver- és szoftverberendezésének szükséges karbantartása, vagy harmadik felek hardver- és szoftverberendezésének szükséges karbantartása miatt.

 

V.

Fizetési feltételek és termékszállítás

  1. A termék árát és a vásárlási szerződés alapján a termék szállításával kapcsolatos esetleges költségeket a vásárló a következő módon fizetheti ki:
    1. átutalással az Erste vezetett HU67 1160 0006 0000 0001 9979 3503 számú számlára,
    2. átutalással a fizetési átjárón keresztül,
    3. készpénzben utánvéttel a termék átvételekor.
  2. A vételáron felül a vásárlónak meg kell fizetnie az eladó csomagolással és a termék szállításával kapcsolatos költségeket a megállapodott összegben. Hacsak nem állítják külön, a termék szállításával kapcsolatos költségeket is a vételárnak tekintik.
  3. Készpénzfizetés esetén a vételár a termék átvételekor esedékes. Banki átutalás esetén a vételár a vásárlási szerződés megkötésétől számított 7 napon belül esedékes.
  4. Bankkártyás fizetés esetén a vásárló a megfelelő elektronikus fizetési szolgáltató utasításai szerint jár el.
  5. Banki átutalás esetén a vásárló fizetési kötelezettsége akkor teljesül, amikor a megfelelő összeg jóváíródik az eladó bankszámláján.
  6. Az eladó nem kér előre semmilyen letétet vagy hasonló fizetést a vásárlótól. A termék elküldése előtti fizetés nem előleg.
  7. Az adóigazgatási törvény értelmében az eladónak ki kell állítania a vásárlónak a számlát. Zároveň köteles az elfogadott bevételeket az adóhatóság online rendszerébe bejelenteni, technikai hiba esetén legkésőbb 48 órán belül.
  8. A terméket a vásárlónak az alábbi módon szállítják: a vásárló által az rendelésben megadott címre a vásárló által meghatározott csomagátvételi pont címére, ha van ilyen A szállítási mód kiválasztása az áru rendelésekor történik. A termék szállításával kapcsolatos költségek a vásárló rendelésében és az eladó által küldött rendelési visszaigazolásban találhatók.
  9. Ha a szállítási mód a vásárló külön kérésére történik, a vásárló viseli az ezzel járó kockázatot és esetleges további költségeket. Ha a vásárló köteles átvenni a terméket az általa megrendelt helyre a vásárlási szerződés alapján, a vásárlónak kötelessége a terméket átvenni a szállításkor. Ha a vásárló miatt a terméket ismételten vagy az eredeti megrendelésben meghatározottól eltérő módon kell kiszállítani, a vásárlónak a termék ismételt kiszállításával vagy a módosított kiszállítás költségeit kell fedeznie.
  10. A vevőnek a fuvarozótól történő átvételkor ellenőriznie kell a termék csomagolásának sértetlenségét, és az esetleges hibákat azonnal be kell jelentenie a fuvarozónak. Ha a vevő a csomagolás sértetlenségét sérülésnek találja, és az arra utaló jeleket talál, a vevő nem köteles átvenni a küldeményt a fuvarozótól.
  11. Az eladó kiállít egy adószámlát a vásárlónak. Az adószámla a szállított áruhoz csatolva kerül megküldésre.
  12. A vásárló a teljes vételárat, beleértve a szállítási költségeket, a termék tulajdonjogával szerezheti meg, de legkorábban a termék átvételével. A véletlen károk, a termék károsodása vagy elvesztése felelőssége a vásárlóra

VI.

Szerződéstől való elállás

  1. A vásárló, aki a vásárlási szerződést nem vállalkozóként, hanem fogyasztóként kötötte meg, jogosult elállni a vásárlási szerződéstől.
    1. Az elállásra jogosító határidő 14 nap, és a következő időpontokban számítható:
    2. a termék átvételének napjától,
    3. az utolsó termékszállítmány átvételének napjától, ha a szerződés tárgya többféle termék vagy több részletben történő szállítás,
  2. A vásárló többek között nem mondhat le a vásárlási szerződéstől:
    1. szolgáltatás nyújtása esetén, ha az előzetes beleegyezésével az elállási határidő lejárta előtt teljesítésre került, és a eladó a szerződéskötés előtt tájékoztatta a vásárlót arról, hogy ilyen esetben nincs joga elállni a szerződéstől,
    2. olyan áru vagy szolgáltatás szállítása esetén, amelynek ára a pénzügyi piac ingadozásaitól függ, a kereskedő akaratától függetlenül, és amely az elállási időszak alatt bekövetkezhet.
  3. Az elállási határidő betartása érdekében a vásárlónak az elállási nyilatkozatot az elállási határidőn belül kell elküldenie. A vásárló az elállási jogát gyakorolhatja az eladó által nyújtott elállási nyilatkozat mintájával. Az elállási nyilatkozatot a vásárló az eladó e-mail címére vagy az üzleti feltételekben megadott postacímre küldi el. Az eladó az elállási nyilatkozatot azonnal visszaigazolja a vásárlónak.
  4. Az elálló vásárlónak kötelessége 14 napon belül visszaküldeni az árut az eladónak. A vásárló viseli az áru visszaküldésével kapcsolatos költségeket, még akkor is, ha az árut a természetes postai úton nem lehet visszaküldeni.
  5. Ha a vásárló eláll a szerződéstől, az eladó az elállástól számított 14 napon belül visszatéríti az összes pénzt, beleértve a tőle kapott szállítási költségeket is, ugyanazzal a módszerrel. Az eladó csak akkor téríti vissza a pénzt más módon, ha a vásárló ezzel egyetért, és ezáltal neki további költségek nem merülnek fel.
  6. Ha a vásárló más, mint a legolcsóbb áru szállítási módját választja, amelyet az eladó kínál, az eladó visszatéríti a termék szállítási költségeit a legolcsóbb kínált szállítási mód összegével.
  7. Ha a vásárló eláll a szerződéstől, az eladó nem köteles visszatéríteni a kapott pénzt a vásárlónak, amíg a vásárló meg nem adja az árut, vagy be nem bizonyítja, hogy az eladónak elküldte az árut. Az árut a vásárlónak sértetlenül, nem használtan és nem szennyezett állapotban kell visszaküldenie, ha lehetséges, az eredeti csomagolásban. Az áruval kapcsolatos kártérítési követelést az eladó egyoldalúan elszámolhatja a vásárló visszatérítési igényével szemben.
  8. Az eladó jogosult elállni a vásárlási szerződéstől, ha a készlet elfogyott, a termék nem elérhető, vagy a gyártó, importőr vagy szállító megszakította a termék gyártását vagy importját. Az eladó az elállást követő 14 napon belül értesíti a vásárlót az elállásról e-mail címen keresztül, és visszatéríti az összes pénzt, beleértve a vásárlástól származó összes költséget, ugyanazzal a módszerrel, vagy a vásárló által meghatározott módon.

VII.

Hibás teljesítésből eredő jogok

  1. Az eladó felelős a vásárlónak azért, hogy a termék átvételekor hibátlan legyen. Különösen az eladó felel a vásárlónak azért, hogy a vásárlás pillanatában a termék:
    1. rendelkezik azokkal a tulajdonságokkal, amelyeket az felek megállapodtak, és ha nincs megállapodás, akkor olyan tulajdonságokkal rendelkezik, amelyeket az eladó vagy a gyártó leírt, vagy amelyeket a vásárló elvárhat a termék jellegének és a reklámozás alapján,
    2. alkalmas azokra a célokra, amelyekre az eladó megadja a használati utasítást, vagy amelyekre az ilyen típusú termék általában használatos,
    3. megfelel a minőségben vagy kivitelben meghatározott mintának vagy mintának, ha a minőséget vagy kivitelt a minta vagy minta szerint határozták meg,
    4. megfelelő mennyiségben, mértékben vagy tömegben van, és
    5. megfelel a jogszabályi előírásoknak.
  2. Ha egy hiba a termék átvételekor jelentkezik, akkor feltételezhetjük, hogy a termék hibás volt már az átvételkor. A vásárlónak jogában áll érvényesíteni a hibás teljesítésből eredő jogait, amelyek egy fogyasztási cikk esetében a átvételtől számított húsz hónapon belül jelentkeznek. Ezt a rendelkezést nem alkalmazzák az alacsonyabb áron eladott termékekre, amelyeknél a hibát a megállapodott alacsonyabb ár indokolja, a termék normál használatából adódó kopásra, használt termékekre, a vásárlás pillanatában meglévő hiba esetén, vagy ha a termék jellegéből adódik.
  3. Hibajelentés esetén a vásárló kérheti:
    1. az új termék cseréjét,
    2. a termék javítását,
    3. az árleszállítást,
    4. a szerződéstől való elállást.
  4. A vásárlónak joga van elállni a szerződéstől:
    1. ha a termék lényeges hibát tartalmaz,
    2. ha a terméket nem lehet rendeltetésszerűen használni, mert ismétlődő hibák vagy hibák jelentkeznek a javítás után,
    3. ha a termék több hibát tartalmaz.
  5. Az eladó köteles elfogadni a hibajelzést bármely üzletében, ahol a hibajelzés befogadása lehetséges, valamint a székhelyén vagy üzleti helyén is. Az eladó köteles kiadni a vásárlónak egy írásos visszaigazolást arról, hogy a vásárló mikor érvényesítette a jogait, mi a reklamáció tartalma, és milyen módon kéri a vásárló a reklamáció rendezését, valamint a reklamáció rendezésének dátumáról és módjáról szóló visszaigazolást, beleértve a javítás végrehajtásának megerősítését és annak időtartamát, vagy a reklamáció elutasításának írásos indoklását.
  6. Az eladó vagy az általa megbízott munkavállaló azonnal dönt a reklamáció ügyében, bonyolultabb esetekben három munkanapon belül. Ezen időszak alatt nem számítja bele a termék vagy szolgáltatás jellegének megfelelő szakmai értékeléshez szükséges idő. A reklamációt, beleértve a hiba javítását, azonnal és legkésőbb a reklamáció érvényesítésétől számított 30 napon belül kell rendezni, hacsak az eladó és a vásárló nem állapodik meg hosszabb határidőben. A határidő letelte a szerződés súlyos megszegésének számít, és a vásárlónak jogában áll elállni a vásárlási szerződéstől. A reklamáció érvényesítésének pillanataként azt a pillanatot kell tekinteni, amikor a vásárló kifejezi az akaratát (hibás teljesítési jog érvényesítése) az eladó felé.
  7. Az eladó írásban tájékoztatja a vásárlót a reklamáció eredményéről.
  8. A vásárlónak nem áll jogában a hibás teljesítésből eredő jogok érvényesítése, ha a vásárló a termék átvétele előtt tudta, hogy a termék hibás, vagy ha a hibát a vásárló maga okozta.
  9. Egy jogos reklamáció esetén a vásárlónak joga van az eljárással kapcsolatos ésszerű költségeinek megtérítésére. Ezt a jogot a vásárló egy hónapon belül a garancia időszakának lejárta után gyakorolhatja meg. A reklamáció módjának kiválasztása a vásárlót illeti.

VIII.

Közvetítés

  1. A szerződő felek kölcsönösen elektronikus levelezés útján közvetíthetnek minden írásbeli levelezést.
  2. A vásárló a kereskedő részére a jelen üzleti feltételekben megadott e-mail címre közvetíti a levelezést. A kereskedő a vásárló részére a vásárló fiókjában vagy a megrendelésben megadott e-mail címre közvetíti a levelezést.

 

Ezen üzleti feltételek 2024. január 1-jétől érvényesek.